Compania de curierat Fan Courier, cel mai mare jucator de pe piata locala, a raportat o cifra de afaceri de 40 milioane euro anul trecut, valoare similara celei din 2008, potrivit datelor furnizate de companie.
In moneda locala, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 9%, pana la 168,6 milioane lei.

Astfel, compania de curierat a terminat anul trecut putin sub estimarile initiale care prevedeau o crestere a afacerilor de 10% in moneda locala.

“Pentru 2010 vizam o crestere de 5% pana la 10% a afacerilor in comparatie cu 2009”, a declarat, pentru Wall-Street, Neculai Mihai (foto), director general Fan Courier.

O eventuala problema, care ar putea impiedica indeplinirea acestui obiectiv, este recuperarea datoriilor de la companiile care au intrat in insolventa. “Una din cele mai mari probleme o reprezinta intrarea in insolventa a unora dintre clientii nostri. Acest lucru inseamna eforturi sporite pentru recuperarea datoriilor si evident aplicarea unei politici de vanzari sustinute pentru a suplini clientii intrati in insolventa”, a mai spus seful Fan Courier.

In ciuda actualului context economic, Fan Courier are in plan investitii de 9 milioane euro in 2010. “Eforturile investitionale ale companiei se vor concentra in 2010 in special pe finalizarea noului sediu, pe achizitionarea benzii de sortare pentru colete si a celei pentru plicuri, pe finalizarea dotarii curierilor cu PDA-uri. Intreaga investitie se va ridica la peste 9 milioane de euro”, explica reprezentantul companiei.

O parte din acesti bani vor proveni insa dintr-un imprumut bancar. “Suntem inca in faza de discutii, astfel incat nu putem anunta nici banca si nici suma imprumutata”, a mai spus Mihai.

In prezent, cele mai mari companii de curierat prezente pe piata locala sunt Fan Courier, TNT Romania, DHL - care a preluat si firma locala Cargus si DPD (Pegasus).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri