Aceasta crestere are la baza debransarile populatiei de la sistemul centralizat de incalzire in conditiile in care Guvernul discuta eliminarea subventiilor pentru energia termica, dar si proiectul Buy-Back pentru centrale termice.
"Numarul debransarilor creste de la o zi la alta mai ales pentru ca oamenii incep sa isi faca calcule privind costurile de incalzire odata cu taierea subventiilor. In plus, dupa atatia ani de sistem centralizat, romanii s-au saturat sa sufere din cauza vecinului care nu a platit facturile sau sa ramana fara apa calda pe perioada reviziei de vara. Astfel, pe langa reducerea costurilor din perioada iernii, pe care o confera instalarea unei centrale termice, apar si motivatii privind independenta si confortul", a declarat directorul de vanzari al Ariston Thermo Romania, Catalin Draguleanu (foto).
El sustine ca afacerile Ariston Thermo Romania au fost, de asemenea, impulsionate de largirea gamei de produse si dezvoltarea retelei de distributie si estimeaza ca anul 2010 va marca o crestere a cotei pe care compania o detine pe piata de centrale termice murale, la 33%, fata de 28% in 2009.
• ponderea liniei de business de centrale termice murale in totalul cifrei de afaceri anuale se va majora in acest an la 67%, fata de 61% in 2009;
• in primele sapte luni ale acestui an compania a realizat un business total de 14 milioane de euro, adica aproximativ 42% din afacerile companiei pentru intregul an;
• in prezent, peste 60% din business-ul Ariston Thermo Romania reprezinta centralele termice murale, iar 30% boilerele electrice, segmente pe care compania este lider de piata;
• in primele sapte luni ale acestui an piata de centrale termice murale a avut un volum de 65.000 de unitati;
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: