Producatorii si furnizorii de produse "se bat" pentru a obtine o pozitionare cat mai buna pe rafturile marilor lanturi de magazine, cu scopul de a obtine vanzari mai mari, a declarat Delia Nica, vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR).

"E bataie pe taxa de pozitionare pe insule (spatii de prezentare a produselor, aflate pe culoarele magazinului, in afara rafturilor - n. red.) si rafturi pentru ca volumul vanzarilor creste", a declarat Delia Nica (foto), in cadrul unui seminar pe teme de retail organizat de Mediafax.

Oficialul AMRCR a argumentat ca "cine are o pozitie mai buna pe raft, vinde mai bine" si ca retailerii nu castiga din "taxele de raft" (platite de producatori pentru a fi mai bine pozitionati pe rafturi - n. red.), ci din viteza cu care se vinde marfa.

Referitor la "taxele de raft", Delia Nica a explicat ca si in turism camerele cu vedere la mare sunt mai scumpe decat cele cu vedere la tomberoane.

"Rafturile nu sunt de cauciuc. Ca sa listam pe cineva nou, trebuie sa delistam pe altcineva", a adaugat Delia Nica, vicepresedintele AMRCR, care este totodata si head of the Metro Representative Office pe plan local.


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si