Masinile din segmentul SUV sunt din ce in ce mai cautate atat in Europa cat si in Romania, cu o crestere de la an la an de circa 25%. In cazul Ford, volumele au urcat anul acesta cu 46% pentru SUV-ul Kuga.

Ford Romania se asteapta ca anul viitor volumele sa creasca cu 20% pe segmentul SUV, la 1.250 de unitati.

Ne asteptam la vanzari de 1.250 de unitati pentru gama SUV in 2017, dintre care 700 de unitati vor fi Ford Kuga, iar restul de 550 de unitati vor fi Edge si EcoSport. Fata de anul 2016, cresterea va fi de 20%.

Cristina Florea, brand manager Ford Kuga

Ford Kuga a primit odata cu faceliftul si echiparile ST-Line si Vignale, care ar putea avea in Romania 30% (210 unitati), respectiv 10% (70 unitati) din livrari.

Anul acesta, peste 50% din vanzarile Ford Kuga au fost cu motorizarea diesel de 2 litri 180 CP, 4x4, transmisie automata si echiparea de top Titanium. Romanii au optat in procent de 73% pentru motorizarile diesel.

Din piata auto romaneasca, gama SUV (inclusiv crossover) a ajuns anul acesta la un procent de 26%. In primele 9 luni au fost comercializate 68.000 de autoturisme noi, dintre care 17.680 unitati.

In primele 9 luni, piata auto a inregistrat cele mai mari cresteri din 2010 pana in prezent pe toate segmentele auto si ar putea incheia anul in crestere cu 15-20% fata de 2015, pana la 118.000 de autoturisme noi.

In Europa, Ford Kuga este al treilea cel mai vandut Ford, dupa modelele Fiesta si Focus. Vanzarile Kuga au fost de 200.000 de unitati in 2016.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri