Catalin Dobre lucreaza de peste 12 ani in cadrul agentiei McCann Erickson, unde si-a inceput cariera ca publicitar, iar la sfarsitul anului trecut, tanarul a fost numit Chief Creative Officer. Spune ca de-a lungul timpului modalitatea in care functioneaza campaniile de publicitate, cum sunt concepute, implementate, declinate si ce public tintesc s-a schimbat, odata cu evolutia fireasca a industriei, dar si a tehnologiei.

“In momentul de fata, cred ca uneori e mai greu sa implementezi o idee, desi toata lumea crede ca totul se rezuma la idee. Vad foarte multe idei geniale, stricate de implementare. Pe hartie arata minunta, dar in practica nu se pot face”, spune Catalin Dobre.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont