Etic a fost lansat in 1999 de cei doi antreprenori, ca raspuns la nevoia de tinute corporate din piata romaneasca. Doi ani mai tarziu s-a deschis primul magazin Etic, iar de-a lungul timpului retailerul si-a extins reteaua, a deschis noi locatii si le-a inchis pe cele neperformante. In prezent, brandul romanesc cu o traditie de aproape doua decenii detine zece magazine, sapte in Bucuresti, dintre care unul de tip outlet, si alte trei in Brasov, Craiova si Constanta.

Anul trecut, Etic a inaugurat doua locatii in Sun Plaza Bucuresti si in Coresi Brasov. Pentru anul in curs, proprietarii Etic au in plan trei deschideri de magazine, dintre care una in Bucuresti si restul in orasele mari din tara. “Inca nu am ajuns in etapa discutiilor avansate, ne mai gandim la locatii, avem trei optiuni, dar nu ne-am calculat un numar de magazine la care vrem sa ajungem, acesta depinde de investitie si de centrele comerciale pe care le vom considera de succes”, spune Ana-Maria Coman.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont