Banca Comerciala Romana (BCR) a extins reteaua Self Service prin instalarea a 400 de ghisee automate, valoarea investitiei fiind de circa doua milioane de euro, a anuntat miercuri banca.
"BCR a derulat cel mai ambitios plan de dezvoltare a unei retele de Self Service - Cash In dintre toate bancile romanesti. (...) Printre principalele avantaje ale utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde", a declarat intr-un comunicat Bogdan Marin, director executiv Directia Managementul Canalelor Retail a BCR, potrivit Mediafax.

Ghiseele automate sunt echipamente cu autoservire destinate persoanelor fizice clienti BCR. Tranzactiile se efectueaza exclusiv in lei, numai cu bancnote, respectiv plati facturi cu numerar prin scanarea codurilor de bare sau completarea manuala a sabloanelor si depuneri in numerar in cont inclusiv rambursare rate credite/card credit pentru care identificarea clientului se face pe baza unui card non-bancar cu cod de bare predefinit.

"De la punerea in functiune a retelei de 400 de aparate se observa ca 20% din operatiuni sunt efectuate prin intermediul ghiseelor bancare, iar din punct de vedere al tranzactiilor efectuate 50% reprezinta plati facturi, iar 50% alimentari cont in vederea platilor de rate credit/cont curent", potrivit comunicatului.

BCR estimeaza circa 500.000 tranzactii pana la sfarsitul anului, pentru intraga retea de aparate care accepta numerar.
Banca are aproape 640 de aparate Cash In (400 de ghisee automate, 70 de masini multifunctionale si 167 de automate de schimb valutar) si aproape 2.500 de aparate Cash Out.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri