Erste Group, banca mama a BCR, a inceput un program masiv de investitii pentru transformarea digitala a sucursalelor in diferitele piete in care activeaza. Banca estimeaza ca 5 din 6 clienti vor trece pragul unei unitati bancare, in urmatoarele 6 luni, pentru a primi sfaturi personalizate.

"Cand ajungem la deciziile financiare importante, clientii apreciaza sfaturile personalizate pe care consultantii nostri le ofera in conversatiile face-to-face. Avand in vedere aceste observatii, transformam reteaua noastra de sucursale folosindu-ne de inovatiile din tehnologie. Scopul nostru este sa fim in stare sa oferim clientilor sfaturi proactive, bazate pe date si personalizate", anunta Erste in cadrul unui comunicat.

Erste are peste 2.500 de sucursale in 7 tari din Europa Centrala si de Est si a alocat sute de milioane de euro in transformarea digitala a acestora. Doar in Romania, BCR va investi circa 50 milioane de euro in urmatorii 2 ani pentru a moderniza o parte dintre unitati si a le transforma in sucursale cashless.

In Cehia, subsidiara Erste modernizeaza 50 de sucursale pe an, iar in Viena consultantii bancii ofera deja consiliere persoalizata in fiecare sucursala de tip "flagship" (varf de lance in privinta digitalizarii - n.r.).

Erste precizeaza ca, odata ce consilierii bancari au inceput sa foloseasca tablete pentru a ghida clientii in alegerea unui credit de consum, asa cum se intampla in Slovacia, gradul de satisfactie al acestora a crescut.

Citeste si:
Cardul metal prinde tractiune: o banca si un FinTech, gata de lansare
Cardurile metal incep sa...

Sursa foto: Shutterstock

New PODCAST Alert << Future Banking >>

New PODCAST Alert << Future Banking >>

Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Romanii s-au batut pe joburi de "client misterios" in noiembrie