Platforma Intreb BT a avut in 2018 peste 1,26 milioane de vizitatori, care au facut peste 1,7 milioane de vizite. Sursa online de informare are raspunsuri la peste 1.000 de intrebari despre banking, servicii si produse si reprezinta cel mai mare program de educatie financiara al Bancii Transilvania.

Siteul Intreb BT a fost accesat in fiecare zi, in 2018, de aproape 3.500 de vizitatori, cele mai cautate 5 subiecte fiind: diferenta card de debit/card de credit; codul SWIFT; modalitati de aflare a codului IBAN sau Biroul de credit, conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

In 2018, Banca Transilvania a mai adaugat 11 categorii de subiecte, ceea ce inseamna peste 400 de intrebari noi, cu 60% mai mult fata de 2017. In total, platforma cuprinde aproape 30 de categorii de informatii. Cele mai multe vizite pe Intreb BT au fost facute de persoane din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Brasov. Primele patru pozitii sunt similare clasamentului din 2017, iar Brasovul este nou intrat in top.

Reprezentantii bancii precizeaza ca vizitele pe site sunt facute, in cea mai mare parte, de pe telefonul mobil (peste 60%), urmate de cele de pe calculator sau laptop (peste 30%), respectiv de pe tableta (2,5%).

In premiera, plaforma Intreb BT a fost folosita anul trecut pentru lansarea unui joc educativ cu premii, organizat impreuna cu wall-street.ro, precum si pentru informatii mai putin conventionale, cum sunt categoriile Ocazii cu ZamBT sau Raspunsurile Mosului.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Cum le face PSD2 viata mai usoara antreprenorilor "digitali"