Revolut va face disponibilă opţiunea ''card personalizat'' pentru clienții România, dar și din spaţiul european comunitar, Marea Britanie şi Elveţia.

Potrivit unui comunicat de presă, noua opţiune le permite clienţilor Revolut să îşi creeze un design personalizat care va fi imprimat monocrom pe cardul ales.

Personalizarea se poate face cu imagini, texte, emoji, schiţe de mână, Revolut devenind primul jucător din industrie care le oferă clienţilor ocazia de "a-şi desena" cardurile. Prin acest nou serviciu, Revolut implică utilizatorii în procesul de design şi, pe lângă controlul asupra propriilor fonduri financiare, le oferă acestora ocazia de a decide şi cum arată instrumentul care le permite să îşi gestioneze eficient cheltuielile, economiile şi investiţiile.

Compania menţionează că inovaţia adusă de această opţiune constă în faptul că utilizatorul nu doar încarcă o imagine existentă, ci are posibilitatea de a-şi schiţa propriul design direct în aplicaţie. Design-ul personalizat este transpus în varianta monocromă şi, ulterior, se imprimă fie prin gravarea cu laser, în cazul cardurilor deţinute de clienţii care au optat pentru un plan Revolut Metal, fie se printează pe cardurile clienţilor care au ales serviciile Plus şi Premium.

Clienţii care vor să aibă un card personalizat vor accesa funcţionalitatea din aplicaţia Revolut, unde îşi vor desena propria creaţie sau vor opta pentru o imagine dintr-o librărie. Funcţionalitatea permite adăugarea sau eliminarea de detalii grafice sau texte, iar, la final, utilizatorii vor verifica dacă imaginea propusă corespunde termenilor Revolut cu privire la personalizarea cardurilor.

Personalizarea este o tendinţă în creştere la nivel mondial şi vizează atât produsele şi serviciile destinate uzului propriu, cât şi pe cele care sunt achiziţionate pentru a fi oferite. Tot mai mulţi consumatori doresc să îşi exprime propriile valori şi trăsături de personalitate prin utilizarea de obiecte şi produse care sunt unice, manufacturate sau care ies în evidenţă.

"Aşteptările clienţilor cresc de la o zi la alta, iar tendinţa de personalizare se manifestă în diverse moduri - mobilitate, personalizare în timp real, livrare rapidă a produselor personalizate sau servicii care permit sisteme de tipul save-for-later. Acest nou serviciu asociat planurilor pe bază de abonament este un avantaj suplimentar pentru clienţii noştri, dar şi o dovadă de încredere reciprocă. Este încurajator să vedem cât de populare sunt planurile Revolut şi credem că opţiunea de card personalizat va fi apreciată de clienţi şi va face ca oferta noastră să fie şi mai atractivă pentru utilizatori", a declarat Alan Chang, Chief Revenue Officer Revolut.

Retail jobs Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri