Agentia specializata in interactiuni si motivare non-financiara Roddia estimeaza o cifra de afaceri de 2,6 milioane euro in 2008 si dublarea acesteia anul viitor. La nivel mondial, piata de interactiuni si notivare non-financiara valoreaza 150 milioane euro.
Daca in Romania piata pe care activeaza Roddia este inca in formare, in SUA interactiunile si motivatia non-financiara au valorat 61 miliarde euro in 2006. In ultimii ani, piata globala a crescut in medie cu 25% pe an.

Criza financiara globala poate fi o perioada propice pentru dezvoltarea pietei de motivare non-financiara, considera Mihai Prisecaru (foto), director general Roddia. “Urmatoarea perioada va fi una mai dificila, iar oamenii vor fi cei care vor putea face diferenta. Problemele financiare vor atrage restrictii bugetare, insa investind in motivarea partenerilor, a clientilor si a angajatilor, companiile vor avea de castigat”, spune managerul.

Studiile “Society of Incentive & Travel Executives” (SITE) arata ca mai putin de 20% dintre angajati lucreaza la potential maxim, iar 75% dintre acestia considera ca ar putea fi mai eficienti, in timp ce satisfacerea clientilor se datoreaza, in proportie de peste 80%, angajatilor cu adevarat implicati si informati.

“Este necesara o crestere de doar 5% a gradului de loialitate a unui client pentru a ridica profiturile/client cu 75%. Motivarea non-financiara reprezinta un instrument de business ce poate eficientiza relatia unei companii cu partenerii, clientii, furnizorii si angajatii”, completeaza Mihai Prisecaru.

Interactiunile si campaniile de motivare non-financiara inglobeaza sub un singur concept evenimente destinate publicului larg, conferinte, team building-uri, evenimente de incentive, campanii de responsabilitate sociala.

Chiar daca Roddia este singura agentie care se pozitioneaza ca fiind specializata pe acest tip de comunicare, motivarea non-financiara este practicata si de agentii de BTL si ATL, agentii de PR, agentii de evenimente si de turism.

Roddia a fost infiintata in 2005 sub numele de „Incentive Insight”, avand ca rezultate in 2006 o cifra de afaceri de 680.000 de euro. Printre clientii agentiei se numara Moeller, Sony, Carrefour, Ursus si Raiffeisen Bank.

In 2008, Incentive Insight trece printr-un proces de rebranding devenind Roddia. Compania estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 2,6 milioane euro, continuand sa se extinda atat din perspectiva rezultatelor financiare, cat si a echipei si a portofoliului de clienti.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri