Acesta a precizat, totusi, ca pana joi dimineata au fost depuse trei cereri de inchideri de cont. Omer Tetik a spus ca banca regreta cele intamplate, mentionand ca institutia a inceput deja sa despagubeasca clientii care au ramas fara bani in conturi.
"Ne pare rau pentru necaz. Deja am inceput sa facem platile, sa despagubim clientii, vom continua si maine. (...) Asta se poate intampla peste tot, nici noua nu ne convine", a spus Tetik.
Credit Europe Bank a inceput, la 30 iulie, o ancheta interna pentru investigarea sesizarilor primite din partea unor clienti, care au reclamat ca le-au disparut banii din conturile deschise la sucursala Brasov a institutiei de credit, iar pe 5 august a sesizat Parchetul.
Pana in prezent, unsprezece clienti ai bancii au sesizat Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Brasov ca le-au disparut banii din conturi, cele mai mari sume retrase din conturile unor persoane fiind de 204.000 de lei si 73.000 de euro.
In urma sesizarilor primite, CJPC Brasov a aplicat bancii o sanctiune de 50.000 si a dispus ca in timp de 15 zile sa restituie clientilor banii. De asemenea, banca va mai fi amendata cu cate 50.000 pentru fiecare sesizare facuta de catre clienti in legatura cu disparitia banilor din conturi.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: