Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixa pe piata locala, si-a lansat un call center pentru servicii externalizate (BPO) in Bacau, aici lucrand in prezent 20 de persoane. Insa numarul acestora poate creste pana la 300, in functie de contracte.
Astfel, divizia de business a operatorului a intrat într-un nou domeniu de activitate, acest lucru facand parte din strategia companiei de a se transforma dintr-un operator telecom intr-un un integrator de solutii IT&C.

Call centerul se va adresa in special companiilor din Romania, dar si celor din stranatate, urmand sa functioneze in permanenta 24/7. Call-centerul functioneaza din aceasta vara, dar pana acum a fost un proiect pilot.

“Avem o experienta indelungata in administrarea de call centere de business, de aceea acest nou domeniu de activitate a fost un pas natural. Am ales Bacau pentru ca raspundea mai multor cerinte-cheie, printre care aceea de a fi centru universitar, asigurand astfel personal cu un grad inalt de pregatire”, a declarat George Makowski, director executiv comercial pentru segmentul de business in cadrul Romtelecom.

Noul serviciu este lansat la cererea clientilor care si-au dorit sa isi mareasca vanzarile si sa ofere servicii de customer care printr-un furnizor specializat, afirma in iulie Makowski pentru wall-street.ro. Colaborarea poate fi pentru un proiect sau una continua.

In prezent, operatorul are clienti din domeniul bancar, asigurari, auto si industrie alimentara. Printre acestia se numara si un client international, mai exact o companie din Italia.

Managerii Romtelecom vor administra operatiunile din cadrul call centerului (inclusiv cele de training), in timp ce o companie separata va asigura personalul necesar, in functie de contractele in derulare.

Principalul call center pentru aceasta linie de business este cel din Bacau, insa compania mai are unul de dimensiuni mai mici in Bucuresti si unul la Brasov, acesta din urma functionand ca rezerva pentru cel de la Bacau.

Piata locala de servicii de call-centere s-a ridicat la peste 100 milioane de euro anul trecut, potrivit companiei de telecomunicatii.

Romtelecom este al treilea operator local de telecom in functie de venituri, anul trecut compania inregistrand afaceri de aproape 720 de milioane de euro si pierderi nete de circa 55 de milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Citeste si:

Romtelecom deschide un call center la Bacau si da de lucru la 300 de persoane

Seful diviziei de business a Romtelecom: Am crescut cu 10% in acest an
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri