Compania LG Electronics a lansat in cadrul CeBIT 2006 unul dintre cele mai importante produse de top 42PC1RR, plasma TV de 42 inch cu Digital Video Recorder (DVR) incorporat, informeaza compania
Datorita acestei functii revolutionare, transmisiile live pot fi intrerupte, utilizatorii avand posibilitatea sa opreasca transmisia, sa deruleze si sa revada emisiunea, sa "sara" peste pauzele comerciale sau sa revada la orice ora programe intregi fara a pierde nici o secventa.

Potrivit companiei, fanii Cupei Mondiale nu vor mai pierde golul decisiv al echipei favorite. LG a lansat cel mai performant model de pe piata pentru a oferi telespectatorilor din Europa o experienta unica. Odata cu succesul noului model de plasma TV, obiectivul companiei LG este de a deveni numarul 1 pe piata plasmelor TV pana in 2007.

LG Electronics isi propune sa intareasca interesul consumatorilor fata de segmentul plasmelor TV prin crearea de noi tendinte. Aparatul Digital Video Recorder este incorporat in plasma TV, beneficiind de un design unic. Acest model de plasma dispune de un hard disk drive de 80GB, ceea ce ii permite sa stocheze pana la 40 de ore de programe standard-definition.

De asemenea, el beneficiaza si de o functie de inregistrare automata pentru intervale de o ora, oferind o experienta unica de vizionare a programelor TV. Publicul poate astfel schimba canalele TV fara a pierde nimic important din program, deoarece exista posibilitatea de a urmari un film cu un decalaj de 5 minute fata de transmisia TV sau sa revada iar si iar scenele golurilor preferate. Potrivit presedintelui LG Romania, Han Qiu, 65 la suta din totalul televizoarelor cu plasma vandute in Europa apartin LG. Pentru 2006, LG si-a propus o cifra de afaceri de 100 de milioane euro, fata de 50 de milioane euro in 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri