Potrivit companiei, fanii Cupei Mondiale nu vor mai pierde golul decisiv al echipei favorite. LG a lansat cel mai performant model de pe piata pentru a oferi telespectatorilor din Europa o experienta unica. Odata cu succesul noului model de plasma TV, obiectivul companiei LG este de a deveni numarul 1 pe piata plasmelor TV pana in 2007.
LG Electronics isi propune sa intareasca interesul consumatorilor fata de segmentul plasmelor TV prin crearea de noi tendinte. Aparatul Digital Video Recorder este incorporat in plasma TV, beneficiind de un design unic. Acest model de plasma dispune de un hard disk drive de 80GB, ceea ce ii permite sa stocheze pana la 40 de ore de programe standard-definition.
De asemenea, el beneficiaza si de o functie de inregistrare automata pentru intervale de o ora, oferind o experienta unica de vizionare a programelor TV. Publicul poate astfel schimba canalele TV fara a pierde nimic important din program, deoarece exista posibilitatea de a urmari un film cu un decalaj de 5 minute fata de transmisia TV sau sa revada iar si iar scenele golurilor preferate. Potrivit presedintelui LG Romania, Han Qiu, 65 la suta din totalul televizoarelor cu plasma vandute in Europa apartin LG. Pentru 2006, LG si-a propus o cifra de afaceri de 100 de milioane euro, fata de 50 de milioane euro in 2005.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: