O alta tendinta in piata de software este globalizarea. Datorita investitiilor straine si a extinderii internationale a companiilor, solutiile software sunt preluate la nivel de grup si implementate in tarile unde clientii au operatiuni, devenind astfel solutii globale, adaptate legislatiei, monedei, sistemului contabil si reglementarilordin diverse regiuni.
Din punct de vedere al clientilor produselor software, asteptam o preferinta pentru solutiile off-the-shelf cu imbunatatiri si functionalitati la cerere, precum si un accent pe actualizarea infrastructurii tehnice existente pentru imbunatatirea performantei si transparentei in raportare”, afirma Liviu Dan Dragan.
Softurile off-the-shelf pot fi cumparate din magazine si sunt folosite de foarte multi utilizatori, astfel de softuri sunt mai ales cele folosite acasa sau la scoala.
Citeste si: Dragan, Totalsoft: Criza se va acutiza in 2013
Totalsoft este cel mai mare producator de software de business din Romania, cu afaceri estimate la circa 25,5 milioane de euro anul trecut, cifra asemanatoare cu cea din 2011.Totalsoft are in jur de 1500 de clienti in sectorul privat si public in 25 de tari, printre care SUA, Germania, Austria, Marea Britanie, Brazilia, Polonia, Spania, Italia, Franta sau Arabia Saudita.
Clientii provin din noua verticale, insa compania se concentreaza in special pe domeniile retail si distributie, constructii, servicii financiare si medical.Printre companiile cu care lucreza Totalsoft se numara OMV, Paribas, Deutsche BanK, Saudi Aramco Total Refining and Petrochemical Company (SATORP), Orange Romania, Romtelecom, UPC Romania Carrefour, Medicover, Medlife, Coca Cola HBC Romania, Unicredit Tiriac Bank, Alpha Bank, TCE 3 Brazi, Mercedes Romania, AD Pharma, Prospectiuni si Intersnack.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: