Pentru majoritatea pieselor de îmbrăcăminte, este clar că acestea trebuie spălate după câteva purtări. Dar blugii pot fi mai controversați, unele persoane susținând faptul că nu trebuie spălați niciodată. Charles Bergh, șeful cunoscutului brand Levi Strauss (Levi’s) poartă o parte din vină, scrie CNBC.

Charles Bergh spune că nu aceasta ar fi trebuit să fie principala concluzie a unui eveniment la care a vorbit în 2014.

"Nu am spus niciodată să nu vă spălați blugii", a clarificat el într- conversație cu reporterii CNBC.

Bergh încă nu folosește o mașină de spălat pentru a-și curăța blugii. "Adevărații "denim heads", oamenii care își iubesc cu adevărat blugii, vă vor spune să nu îi puneți niciodată în mașina de spălat. Așa că asta e ceea ce fac eu", menționează Bergh.

Iubitorii de jeans spun adesea că spălarea blugilor va avea un impact asupra formei și culorii lor, în timp ce păstrarea lor nespălată le va îmbunătăți aspectul prin încrețituri și expunerea la intemperii. De asemenea, se spune că faptul că cei care nu îi spală îi fac să dureze mai mult, deoarece fibrele denimului nu se vor uza atât de repede - ceea ce ar putea duce la găuri sau rupturi.

Dar Bergh nu își lasă însă blugii doar să se murdărească și să fie acoperiți de murdărie.

"Dacă scap niște curry pe blugii mei, îi voi curăța. Dar îi voi curăța pe alocuri. Și dacă devin foarte scârboși, știți, dacă am fost afară și am transpirat, îi voi spăla la duș", a spus el.

Acest lucru înseamnă să păstrezi blugii pe tine la duș și să-i acoperi cu săpun așa cum ai face-o cu corpul tău, a explicat Bergh.

În SUA, oamenii își spală blugii după fiecare purtare, a subliniat el, în timp ce în alte regiuni ale lumii hainele intră în mașina de spălat după câteva purtări.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri