Telekom Romania Mobile Communications lanseaza aplicatia mobila MyAccount, ce aduce clientilor acces constant la informatiile contului lor si posibilitatea de a verifica statusul serviciilor si extraoptiunilor activate direct de pe telefonul lor mobil.

Astfel, cu noua aplicatie mobila MyAccount, clientii serviciilor mobile au acces „on the go” la informatii despre facturile lor, posibilitatea de a le plati online si de a primi notificari in momentul in care noua factura este emisa. Aplicatia are disponibila functia InfoCost si aduce informatii despre abonamentul curent pentru abonati, precum si despre serviciile si extraoptiunile active pentru utilizatorii de cartela preplatita. Utilizatorii MyAccount pot gasi usor cel mai apropiat magazin Telekom si indicatii despre cum pot ajunge la el.

Utilizatorii prepaid isi pot reincarca contul cu noua aplicatie ce permite plata prin card si reincarcarea prin voucher. De asemenea, clientii Telekom Romania Mobile Communications vor avea disponibile informatii despre localizarea magazinelor Telekom sau ale partenerilor si despre ofertele si campaniile promotionale curente.

“Clientii vin cu din ce in ce mai multe cereri de pe dispozitivele mobile, 24% din traficul de pe site-ul telekom.ro fiind inregistrat de pe mobil”, a declarat Olaf Lausen, chief of staff si director dezvoltarea afacerii pentru grupul Telekom Romania.

Citeste si:
Deficitul extern al Romaniei la 4 luni, cu 40% mai mare decat in 2018
Deficitul extern al Romaniei...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
Telekom Romania, promotie cu bilete Blue Air