Retailerii care urmaresc sa capitalizeze de pe urma curentului Internet of Things vor investi pana in 2020 circa 2,5 miliarde de dolari in hardware si sisteme IT, suma reprezentand o crestere de patru ori fata de estimarea de 670 de milioane de dolari care ar urma sa fie investiti anul acesta.

Investitiile includ Bluetooth Beacons si RFID (radio frequency ID) tags. Cu alte cuvinte, clientii magazinelor vor primi notificari de la beacons direct pe telefoane – se intampla si in Romania, vezi iBeacon de la AFI Mall.

RFID va ajuta la tracking-ul clientilor in timp real, va reduce costurile cu locurile de munca si va permite retailerilor sa modifice preturile in timp real, scrie Firstpost.com.

„Retaileri precum Zara si Target deja incep sa profite de pe urma noilor tehnologi”, noteaza Steffen Sorell, autorul studiului realizat de Juniper Research.

Citeste si:
Liderul pietei de fashion in 2019, discounter care vinde si home&deco
Surpriza in topul...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
ANALIZA: Showroom-urile, mijloc de extindere a online-ului in mediul real