Panasonic a prezentat la targul de electronice CEATEC, care se desfasoara in Japonia, un televizor care se poate spune ca este invizibil.

Dispozitivul, care se afla in stadiul de prototip si nu are, inca, o denumire oficiala, este rodul unei tehnologii pe care cei de la Panasonic pun mare pret si care ar putea face parte, pe viitor, dintr-o gama larga de produse, conform News.ro.



Televizorul celor de la Panasonic isi schimba infatisarea in functie de nivelul de iluminare al pixelilor. Folosind tehnologia OLED, prototipul arata ca un ecran obisnuit de televizor, atunci cand este iluminat. In schimb, in momentul in care iluminarea este oprita, acesta se transforma intr-un geam banal, care poate fi usor confundat cu o piesa de mobilier.

Panasonic se refera la aceasta tehnologie ca ”viitorul ecranelor” si o vede facand parte nu doar din televizoare, ci din orice produs care contine un ecran, de la cuptoare cu microunde la oglinzi si geamuri care se transforma in ecrane care accepta comenzi, intocmai filmelor SF. Compania japoneza, care in 2018 va aniversa 100 de ani de existenta, refuza sa ofere informatii privind tehnologia care se afla in spatele acestui produs, sperand ca va fi, poate, piesa care ii va readuce gloria din trecut. Reprezentantii Panasonic considera ca, in aproximativ trei ani, televizorul invizibil va putea lua forma unui produs final.

Sursa foto: Kobby Dagan / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri