Noua identitate de marca, Romania IT, va fi inclusa in toate materialele de marketing, va sta la baza activitatii promotionale in sectorul tehnologiei informatiei si va fi inregistrata la OSIM ca brand protejat, au declarat reprezentanti ai guvernului.

Guvernul Romaniei, prin reprezentantii sai din Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si din Ministerul Economiei si Comertului, a prezentat marti strategia de branding de export pentru IT si a oferit detalii despre implementarea strategiei de promovare a sectorului.

Primul eveniment in cadrul caruia va fi utilizata noua imagine de brand va fi targul CeBit 2007, care se desfasoara in perioada 15-21 martie la Hanovra, in Germania. Brand-ul Romania IT este rezultatul unui parteneriat public-privat romanesc condus de Coalitia Tech 21.

"Ca urmare a efortului sustinut al echipei de lucru in cadrul Coalitiei Tech 21, formata din MEC/DCE, MCTI si structurile asociative privat, avem in fata primul brand sectorial de export din Romania. Astfel, comunitatea exportatorilor din sectorul IT, estimata la circa 9000 de firme, va beneficia de o perceptie mai buna si unitara pe pietele externe, cu potential de crestere a exporturilor peste 1 miliard de euro, a declarat Iuliu Winkler, Ministru Delegat pentru Economie si Comert.

In anul 2006, Coalitia Tech 21 a investit aproximativ 400.000 de lei in elaborarea brandului, iar, in 2007, urmeaza sa investeasca peste 500.000 de lei in promovarea noii marci.






Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri