Guvernul Romaniei, prin reprezentantii sai din Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si din Ministerul Economiei si Comertului, a prezentat marti strategia de branding de export pentru IT si a oferit detalii despre implementarea strategiei de promovare a sectorului.
Primul eveniment in cadrul caruia va fi utilizata noua imagine de brand va fi targul CeBit 2007, care se desfasoara in perioada 15-21 martie la Hanovra, in Germania. Brand-ul Romania IT este rezultatul unui parteneriat public-privat romanesc condus de Coalitia Tech 21.
"Ca urmare a efortului sustinut al echipei de lucru in cadrul Coalitiei Tech 21, formata din MEC/DCE, MCTI si structurile asociative privat, avem in fata primul brand sectorial de export din Romania. Astfel, comunitatea exportatorilor din sectorul IT, estimata la circa 9000 de firme, va beneficia de o perceptie mai buna si unitara pe pietele externe, cu potential de crestere a exporturilor peste 1 miliard de euro, a declarat Iuliu Winkler, Ministru Delegat pentru Economie si Comert.
In anul 2006, Coalitia Tech 21 a investit aproximativ 400.000 de lei in elaborarea brandului, iar, in 2007, urmeaza sa investeasca peste 500.000 de lei in promovarea noii marci.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: