Strategiile de marketing digital și investiția în piețele locale vă asigură profituri viitoare generoase. Satisfacerea nevoilor publicului local cu instrumente online disponibile, cum ar fi înregistrarea companiei în Google, reprezintă una dintre cele mai eficiente tehnici de marketing digital. Obținerea de feedback și de recenzii pozitive de la clienți este întotdeauna utilă pentru o afacere care își dorește să se dezvolte și să se extindă. Direcționarea publicului local este, oricum, primul pas pentru orice afacere aflată la început de drum.

Iată și alte tehnici de marketing digital care vă pot ajuta să vă dezvoltați afacerea:

Faceți cunoștință și implementați strategiile SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare este la fel de importantă ca prezența pe platformele sociale. În primul rând, este benefic să dețineți cunoștințe adecvate despre SEO, în special includerea cuvintelor cheie care vă ajută site-ul să ocupe o poziție mai favorabilă în rezultatele oferite de motoarele de căutare. Optimizarea pentru motoarele de căutare este responsabilă cu îmbunătățirea vizibilității online a afacerii pe care o conduceți, dar și cu îmbunătățirea traficului de calitate pe site. Conținutul care încorporează strategii SEO este întotdeauna de impact și este determinat de trafic. Dacă nu dețineți cunoștințe SEO, puteți apela la serviciile unei agenții de marketing.

Marketingul prin e-mail este în continuare o opțiune bună

Foarte multe persoane consideră că marketingul prin e-mail este o opțiune învechită pentru promovarea unei afaceri, dar în realitate, este unul dintre cele mai accesibile și populare mijloace de generare de clienți potențiali. Vă ajută afacerea să intre în legătură cu clienții și consolidează reputația afacerii. Fără îndoială, marketingul prin e-mail deține încă un loc esențial în marketingul digital. Conform celor mai recente date, mai mult de jumătate dintre întreprinderile mici folosesc marketingul prin e-mail ca una dintre tehnicile de bază de marketing digital. Marketingul prin e-mail ajută la crearea unui contact direct cu clienții. Mai mult decât atât, e-mailurile oferă posibilitatea de personalizare, ceea ce ajută la conectarea cu publicul la un nivel mai profund. Privind la multiplele opțiuni de dezvoltare pe care le prezintă, marketingul prin e-mail reprezintă o strategie stabilă și de încredere. De exemplu, dacă dețineți un magazin online, puteți trimite e-mailuri clienților cu un program de discount pe care îl lansați, cu produse noi pe care le veți introduce în magazin, cu un advertorial în care să povestiți impresia pe care v-a lăsat-o un produs din propriul magazin pe care l-ați testat în ultimele 3 luni sau puteți cere părerea clienților în legătura cu aspectul site-ului.

Acordați atenție influencerilor

Conform tendințelor de marketing digital, puteți colabora cu influenceri pentru a vă promova afacerea. Dacă puteți convinge influencerii să vă reprezinte afacerea, cel mai probabil veți obține sprijin pe termen lung din partea lor. Este necesar să urmăriți toți influencerii care sunt celebri în rândul publicului-țintă și să obțineți sprijinul acestora în dezvoltarea afacerii pe care o conduceți. Dacă influenceri consacrați vor începe să vă susțină afacerea, atunci are șanse mari să înregistreze progrese remarcabile.

Obțineți feedback din partea clienților și oferiți răspunsuri

Pentru a vă îmbunătăți poziția pe piață, trebuie să continuați să obțineți recenzii și feedback din partea clienților. Aceasta este o strategie utilă mai ales pentru îmbunătățirea evaluării companiei. Feedback-ul din partea clientului este la fel de valoros ca însuși clientul. Prin urmare, ar trebui să acordați o atenție sporită la recenziile și feedback-ul din partea clienților și să fiți foarte responsabil când vine vorba de a le oferi răspunsuri. Dacă un client raportează o problemă, atunci echipa tehnică ar trebui să gestioneze cu promptitudine situația. Nu în ultimul rând, recenziile și feedback-ul din partea clienților vă ajută să vă evaluați personal afacerea și să îi depistați defectele, dar și oportunitățile de îmbunătățire.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri