Comisia Federala pentru Comert din Statele Unite va conduce un control guvernamental antitrust asupra propunerii facute de Google de a cumpara compania de publicitate online DoubleClick, in schimbul sumei de 3,1 miliarde de dolari.
Comisia Federala pentru Comert a inaintat o asa-numita “a doua solicitare” companiei Google, pentru a obtine informatii in legatura cu o eventuala suprapunere a directiilor (liniilor) de afaceri dezvoltate de Google. Aceasta a doua solicitare ilustreaza seriozitatea actiunilor derulate de FTC.

Controlul asupra tranzactiei era asteptat, dupa ce Google si-a anuntat, luna trecuta, intentia de a cumpara DoubleClck, companie care ofera servicii de publicitate online. DoubleClick este o companie care isi ajuta clientii sa plaseze si sa gaseasca reclame online, inclusiv anunturi de cautare – domeniu pe care Google l-a transformat intr-o afacere profitabila.

DoubleClick a reprezentat o tinta comuna de licitatie a gigantilor Google si Microsoft, castigata de Google. Prin cumpararea DobleClick, Google isi va extinde reteaua de clienti pentru piata anunturilor de cautare.

Preluarea DoubleClick reprezinta cea mai costisitoare achizitie a liderului cautarilor online. Google va plati 3,1 miliarde de dolari cash pentru achizitionarea DoubleClick, dublu fata de cele 1,65 miliarde de dolari platiti pentru preluarea site-ului de gazduire online a fisierelor video YouTube.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri