Producatorul de telefoane mobile Sony Ericsson a raportat un nivel al castigurilor obtinute in al patrulea trimestru din 2008 peste asteptarile analistilor, precizand ca si-a sporit si cota de piata in al patrulea trimestru si pentru intreg anul 2007, conform Reuters, potrivit NewsIn.
Sony Ericsson, detinut ca catre grupurile Ericsson si Sony Corp., a precizat ca a obtinut un profit inainte de impozitare de 501 milioane euro, fata de cele 384 milioane inregistrate in trimestru precedent.

Compania a depasit si performanta realizata in al patrulea trimestru din 2006, cand a inregistrat un profit de 502 milioane euro.

Analistii chestionati de Reuters se asteptau la un profit inainte de impozitare de 459 milioane euro.

Sony Ericsson a mai precizat ca a beneficiat de vanzari de 3,77 miliarde euro, analistii mizand pe o performanta de 3,76 miliarde euro.

Media preturilor pentru telefoanele produse de Sony Ericsson, ce reprezinta un indice foarte important al profitabilitatii companiei, a crescut la 123 euro, fata de nivelul de 120 de euro atins in trimestrul al treilea.

Analistii se asteptau la un pret mediu de 121 euro pentru al patrulea trimestru.

Noul presedinte al companiei, Hideki "Dick" Komiyama, care a preluat aceasta functie in noiembrie 2007, a declarat ca tinta Sony Ericsson este de a deveni unul dintre primii trei producatori mondiali de telefoane mobile, iar daca se ia in considerare elanul actual al companiei, acest lucru poate fi implinit, informeaza Reuters.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri