UEFA a anuntat prelungirea acordului de sponsorizare cu Sony Europe pentru Liga Campionilor Europeni la Fotbal (UEFA Champions League) pentru sezoanele 2009 – 2012.
Prin reinnoirea acordului de parteneriat, Sony isi va continua asocierea cu cel mai prestigios club de fotbal din Europa, parteneriat ce a inceput in 2006.

“Ne face placere sa anuntam continuarea acordului de sponsorizare cu Liga Campionilor Europeni la Fotbal. UEFA constituie pentru Sony modalitatea ideala de a demonstra integral posibilitatile produselor noastre HD, si in special noua tehnologie 200Hz Motionflow™ a modelelor BRAVIA, proiectata special pentru a facilita vizionarea emisiunilor sportive si a le reda cu si mai mare acuratete”, a declarat Ben Moore, Vice Presedinte, Marketing Communications, Sony Europe.

Sony Europe este al doilea dintre cei sase sponsori oficiali ai Ligii Campionilor Europeni la Fotbal pentru care UEFA anunta prelungirea acordului de parteneriat pentru perioada 2009 – 2012.

TEAM Marketing AG este partenerul exclusiv al UEFA pentru Liga Campionilor Europeni la Fotbal.

In Europa, Sony a inregistrat vanzari consolidate de 12,73 miliarde euro (2.328 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31 martie 2008. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabila pentru afacerile cu produse electronice din Europa si a inregistrat vanzari consolidate de 9,55 miliarde de euro pentru aceeasi perioada.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri