Dupa Vodafone, si Orange lanseaza un serviciu care controleaza costurile in roaming

In conformitate cu normele impuse de Uniunea Europeana, Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, lanseaza Data Traffic Control, un serviciu gratuit prin care clientii isi pot stabili anumite praguri pentru consumul de date in roaming in tarile UE si prin intermediul caruia sunt informati atunci cand se apropie de pragul ales.
De la 1 martie, clientii Orange pot opta pentru activarea serviciului Data Traffic Control.

Clientii care solicita activarea serviciului pot alege praguri de consum care variaza intre 12,5 MB (echivalentul a 50 euro, conform tarifelor standard in U. E.) si 50 MB. In plus, atunci cand ating 70% si respectiv 100% din acest prag, vor primi cate un mesaj scris de notificare, ce poate fi insotit de suspendarea serviciului de date mobile, in functie de optiunea clientului.

Serviciul Data Traffic Control este disponibil pentru toti clientii Orange, indiferent de oferta de roaming de date de care beneficiaza. Pentru a se bucura de tarife mai avantajoase cu pana la 93% pentru traficul de date in roaming in Uniunea Europeana, clientii Orange isi pot alege oricare dintre optiunile Travel Data.

Incepand cu 1 iulie, Orange va activa automat serviciul pentru toti clientii sai, in conformitate cu prevederile Uniunii Europene.

"Serviciul Data Traffic Control este conceput astfel incat sa le permita clientilor sa isi monitorizeze mai bine consumul de date in roaming", a declarat Irina Pana, wholesale, international & regulatory affairs manager Orange Romania.

Si clientii aflati in roaming ai celui de-al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, Vodafone Romania, beneficiaza de un control mai bun al costurilor pentru utilizarea serviciilor de date mobile.


Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri