Flanco, al treilea retailer de electronice si IT pe piata locala, estimeaza vanzari de 60 milioane de lei (13,9 mil. euro) pentru luna decembrie a acestui an, compania urmand sa inaugureze in aceasta luna patru magazine noi, printre care unul in centrul comercial AFI Palace Cotroceni, iar celelalte la Timisoara, Botosani si Giurgiu.
Magazinul din AFI Palace Cotroceni, care va fi deschis pe 11 decembrie, are o suprafata de vanzare de 1.250 metri patrati si a necesitat o investitie de 4 milioane lei (930.000 euro), inclusiv stocuri.

Conducerea companiei estimeaza pentru acest magazin vanzari anuale de 20 milioane de lei (4,6 mil.euro), un trafic lunar mediu de aproximativ 4.000 de cumparatori si o valoare medie a bonului de 425 de lei, fara TVA .

Celelalte magazine sunt in centrul comercial Iulius Mall din Timisoara si in galeriile Family Center Kaufland din orasele Botosani, respectiv Giurgiu.

“Campaniile de marketing lansate anul acesta, alaturi de consolidarea retelei de magazine prin deschiderea de noi unitati au facut ca Flanco sa ajunga la cota de piata de 9,5-10%, peste asteptarile noastre initiale“ a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

In decembrie anul trecut compania avea o cota de piata de 4%, in prezent Flanco International detinand aproximativ 9,5-10% dintr-o industrie care va ajunge la circa un miliard de euro in acest an.

Compania opereaza o retea de 74 de magazine la nivel national, iar pentru 2011, Flanco prevede deschiderea a inca 12-15 magazine, in functie de lansarile de parcuri de retail noi sau de finalizarea negocierilor cu mall-urile existente.

Conducerea Flanco isi doreste ca anul viitor sa atinga o cota de piata de 10-10,5% din piata totala de retail electroIT urmand sa realizeze o cifra de afaceri de 110 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri