Coca-Cola a promis ”un gust chiar mai iconic” pentru noua versiune de Cola Zero, însă eșecul unei schimbări similare în anul 1985 nu le dă încredere celor care preferă băutura fără zahăr.

Coca-Cola a anunțat că va schimba aroma și look-ul uneia dintre cele mai populare băuturi pe care le vinde: Coca-Cola Zero Zahăr. Noua Cola zero va conține aceleași ingrediente, potrivit unui Tweet făcut de companie, însă aromele vor fi diferite.

New York Times notează că americanii sunt sceptici cu privire la această schimbare, o parte din ei amenințând că vor trece la competitorii Diet Dr Pepper sau Pepsi Max.

În 1985, Coca-Cola a schimbat aroma băuturii sale de bază anunțând versiunea ”New Coke”, o variantă mai dulce care nu avut succesc în rândul consumatorilor. Aceștia au bombardat call-center-ul companiei cu mii de apeluri zilnice pentru a-și arăta nemulțumirea. În iulie 1985, la trei luni după lansare, compania a anunțat că renunță la noua aromă, revenind la ceea ce astăzi este numit ”Coca-Cola Classic”.

Sursa foto: Coca-Cola

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri