Sponsor principal al Cupei Mondiale din 2006, grupul Adidas, care asigura echipamentul echipei franceze, isi propune ca pentru Euro 2008 sa bata recordurile in materie de vanzari.
Partener oficial al UEFA (Uniunea Asociatiilor Europene de Fotbal), pentru campionatul european din 2008, care se va desfasura intre 7 si 29 iunie in Austria si Elvetia, grupul Adidas spera sa profite de acest eveniment si sa realizeze o cifra de afaceri record in cadrul diviziei de fotbal. Grupul va putea sa mizeze mai ales pe obiectele marcate “Euro 2008”.

“In 2006, am realizat o cifra de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro, datorita vanzarii de tricouri, mingi si accesorii pentru suporteri. In 2008 ne dorim sa depasim acest rezultat”, a declarat presedintele Adidas, Herbert Hainer, pentru revista economica Euro am Sonntag.

“Ne dorim, ca si la Cupa mondiala din Germania, sa fim marca dominanta”, a adaugat Herbert Hainer.

Adidas a profitat de Cupa mondiala de Fotbal, care s-a desfasurat chiar la ea acasa. Numarul doi mondial la echipamentele sportive, imediat dupa Nike, Adidas a reusit sa realizeze cea mai mare crestere a vanzarilor din ultimii 8 ani, astfel incat cifra de afaceri a avut o crestere de 14%, fara a lua in considerare integrarea filialei Reebok, cumparata la inceputul anului 2006.

In total, cifra de afaceri a celor doua marci se ridica la suma de 10 miliarde de euro, cu un beneficiu estimat la 483 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri