Sponsor principal al Cupei Mondiale din 2006, grupul Adidas, care asigura echipamentul echipei franceze, isi propune ca pentru Euro 2008 sa bata recordurile in materie de vanzari.

Partener oficial al UEFA (Uniunea Asociatiilor Europene de Fotbal), pentru campionatul european din 2008, care se va desfasura intre 7 si 29 iunie in Austria si Elvetia, grupul Adidas spera sa profite de acest eveniment si sa realizeze o cifra de afaceri record in cadrul diviziei de fotbal. Grupul va putea sa mizeze mai ales pe obiectele marcate “Euro 2008”.

“In 2006, am realizat o cifra de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro, datorita vanzarii de tricouri, mingi si accesorii pentru suporteri. In 2008 ne dorim sa depasim acest rezultat”, a declarat presedintele Adidas, Herbert Hainer, pentru revista economica Euro am Sonntag.

“Ne dorim, ca si la Cupa mondiala din Germania, sa fim marca dominanta”, a adaugat Herbert Hainer.

Adidas a profitat de Cupa mondiala de Fotbal, care s-a desfasurat chiar la ea acasa. Numarul doi mondial la echipamentele sportive, imediat dupa Nike, Adidas a reusit sa realizeze cea mai mare crestere a vanzarilor din ultimii 8 ani, astfel incat cifra de afaceri a avut o crestere de 14%, fara a lua in considerare integrarea filialei Reebok, cumparata la inceputul anului 2006.

In total, cifra de afaceri a celor doua marci se ridica la suma de 10 miliarde de euro, cu un beneficiu estimat la 483 milioane de euro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea International »



Citeste si