În Norvegia, retailerul de mobilă promovează o campanie de marketing absolut neconvențională, în care le arată consumatorilor că viața nu este întotdeauna idilică. Astfel, IKEA promovează o serie de reclame, atât print cât și video, în care oameni sau animale sunt surprinse în ipostaze fără perdea, bineînețeles, având pe fundal mobilierul companiei suedeze.

Conceptul campaniei este denumit "Viața nu este un catalog IKEA" și, pornind de la clasicele videoclipuri în care absolut totul este perfect, acțiunea se schimbă brusc, interioarele de revistă și personajele impecabile transformându-se brusc în opusul lor, după cum se poate vedea și în videoclipul de mai jos.

Unul dintre cele mai dure filme de altfel, în care o mamă vomită într-o găleată, a stârnit critici în Norvegia, unii acuzând clipul că este de-a dreptul scabros, în vreme ce alții au spus că, dimpotrivă, se pot identifica cu acest mod de a înfățișa o parte mai puțin perfectă a vieții.

"Prin această campanie, am vrut să arătăm o parte mai onestă a vieții de acasă, precum și felul în care produsele noastre sunt gândite să facă față vieții de zi cu zi", a declarat Celin Kjenslie, Country Marketing Manager IKEA Norvegia, conform passionateinmarketing.

"Viața nu este întotdeauna limpede și ordonată, prin urmare ne bucurăm că această campanie arată exact acest lucru", a explicat și Annika Mørch Asté, șefa comunicării IKEA, conform aceleiași surse.

Sursa foto: YouTube / IKEA Norge

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri