Boeing mizeaza pe o crestere de 5% pe an a traficului de pasageri pana in 2026, si de 6,1% pentru marfuri, anunta Le Point.
Pentru a raspunde cererii in continua crestere atat din turism cat si din trasportul de marfuri, companiile aeriene ar trebui sa cumpere in urmatorii douazeci de ani aproximativ 28.600 de avioane, pentru o suma de 2.100 de miliarde de euro, constructorul american Boieng.

Previziunea constructorului american era anul trecut de 27.100 de avioane achizitionate pana in anul 2025. Estimarea data de Boeing anul acesta, include pentru prima data si cifre de pe piata din Rusia, care alaturi de celelalte tari din Comunitatea Statelor Independente ar trebui sa comande 1 060 de avioane in urmatorii douazeci de ani, pentru o valoare estimata la peste 52 de miliarde de euro.

Companiile aeriene numara in prezent 18.200 de avioane pentru calatori, iar in 2026 numarul lor va atinge 34.600.

Grupul american publica estimarile chiar inainte de deschiderea salonului aeronautic de la Bourget, situat in apropiere de Paris, unde numeroase comenzi pot aparea atat pentru Boeing cat si pentru rivalul sau european Airbus.

Inasprirea reglementarilor pentru a limita traficul aerian, sau o limitare voluntara a deplasarilor avioanelor particulare ar putea conduce la stagnarea cresterii pietei pentru perioada respectiva, a declarat Rabdy Tinseth, director de marketing al Boeing, in cadrul unei prezentari sustinute la Londra.

Regiunea Asia/Pacific, conform estimarilor facute de Boeing ar trebui sa fie prima piata de desfacere pentru avioane noi cu un procent de 36%. America de Nord se situeaza pe locul al doilea cu 26% iar Europa, impreuna cu Rusia si celelalte state membre ale Comunitatii Statelor Independente au un procent de 25%. America Latina, Orientul Mijlociu si Africa reprezinta doar 13% din piata mondiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri