Magazinele occidentale încep să retragă tehnologia Selfpay după ce aceasta s-a răspândit în ultimii ani, din cauza reacției negative în creștere a clienților și a pierderilor consistente, potrivit CNN.

Clienții occidentali sunt tot mai nemulțumiți de sistemul de plată fără casieri din magazine, astfel că marile rețele încep să renunțe la această opțiune de plată a cumpărăturilor.

Booths, un lanț britanic de supermarketuri, a anunțat că va păstra casele Selfpay (self-checkout) doar în două din cele 28 de magazine. În Statele Unite, Walmart, Costco, Wegmans și alți retaileri și-au modificat strategia în privința caselor automate.

"Clienții noștri ne-au spus acest lucru de-a lungul timpului – că mașinile de autoscanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure și că sunt impersonale", a declarat directorul general al Booths, Nigel Murray.

Clienții Booths s-au plâns că au încurcat frecvent fructele și legumele pe care le cumpărau când scanau produsele la casele automate. În plus, achiziționarea de alcool este întotdeauna îngreunată prin metoda self-checkout pentru că angajații magazinelor trebuie să verifice vârsta clienților.

"Unii clienți nu știu care e diferența dintre unele soiuri de mere și altele", a spus Murray. "Sunt tot felul de încurcături și după ce pui o sticlă de alcool în coș trebuie să vină cineva și să verifice că ai vârsta potrivită", a mai spus Murray.

În plus, clienții au spus că interacțiunea cu un casier era o experiență mult mai plăcută, a transmis un reprezentant al rețelei Booths.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri