Magazinele occidentale încep să retragă tehnologia Selfpay după ce aceasta s-a răspândit în ultimii ani, din cauza reacției negative în creștere a clienților și a pierderilor consistente, potrivit CNN.
Clienții occidentali sunt tot mai nemulțumiți de sistemul de plată fără casieri din magazine, astfel că marile rețele încep să renunțe la această opțiune de plată a cumpărăturilor.
Booths, un lanț britanic de supermarketuri, a anunțat că va păstra casele Selfpay (self-checkout) doar în două din cele 28 de magazine. În Statele Unite, Walmart, Costco, Wegmans și alți retaileri și-au modificat strategia în privința caselor automate.
"Clienții noștri ne-au spus acest lucru de-a lungul timpului – că mașinile de autoscanare pe care le avem în magazinele noastre pot fi lente, pot fi nesigure și că sunt impersonale", a declarat directorul general al Booths, Nigel Murray.
Clienții Booths s-au plâns că au încurcat frecvent fructele și legumele pe care le cumpărau când scanau produsele la casele automate. În plus, achiziționarea de alcool este întotdeauna îngreunată prin metoda self-checkout pentru că angajații magazinelor trebuie să verifice vârsta clienților.
Citeste si:
"Unii clienți nu știu care e diferența dintre unele soiuri de mere și altele", a spus Murray. "Sunt tot felul de încurcături și după ce pui o sticlă de alcool în coș trebuie să vină cineva și să verifice că ai vârsta potrivită", a mai spus Murray.
În plus, clienții au spus că interacțiunea cu un casier era o experiență mult mai plăcută, a transmis un reprezentant al rețelei Booths.
Sursa foto: Shutterstock
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: