O brutărie din Japonia folosește inteligența artificială pentru a produce "pâine romantică" de Valentine's Day

Sursǎ foto: Shutterstock / Kametaro

O brutărie din Japonia folosește inteligența artificială pentru a produce "pâine romantică" de Valentine's Day

Cea mai veche brutărie din Japonia, Kimuraya, a făcut echipă cu compania producătoare de componente electronice NEC Corp pentru a crea așa-numita pâine romantică produsă cu ajutorul inteligenței artificiale (Ren AI Pan).

Produsul creat de NEC și Kimuraya vine în cinci arome, despre care cele două companii spun că surprind esența sentimentelor asociate cu dragostea, arată CNN.

Conform unui comunicat transmis de asocierea dintre cele două firme, NEC a folosit inteligența artificială pentru a analiza conversațiile dintr-o emisiune TV de dating, dar și cântece care includ referințe despre dulciuri și fructe în versuri.

Prin această analiză, prin urmare, au fost identificate cinci elemente-cheie ale romantismului, după cum urmează: prima întâlnire, primul date, gelozia, suferința din dragoste și dragostea reciprocă.

Brutăria a început apoi să aplice rețetele proprii pentru a transforma aceste elemente în mai multe sortimente de așa-numită pâine romantică.

Cât despre motivația care a dus la colaborarea dintre cele două branduri, este vorba despre faptul că acestea încearcă să se facă cât mai cunoscute în rândul tinerei generații.

Asta nu este însă tot, din moment ce, printr-un studiu de piață, Kimuraya a descoperit faptul că, deși un număr tot mai mare de tineri japonezi spun că nu sunt interesați de relații romantice, totuși în rândul acestora există o dorință puternică de a ieși la un date, de a se îndrăgosti și de a-și găsi un partener.

Prin urmare, având în vedere această neconcordanță din răspunsurile tinerilor, Kimuraya a decis să facă așa-numita "pâine romantică creată de inteligența artificială".

Personalizate pentru tine