Puma: Profit operational de 52,4 mil. euro in T4

Profitul operational al Puma in trimestrul al patrulea din 2007 a crescut la 52,4 milioane euro (77,7 milioane dolari), in ton cu asteptarile medii ale analistilor, de 52 milioane dolari, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Puma AG a estimat vanzari robuste in 2008 datorita Jocurilor Olimpice de la Beijing si a Campionatului European de fotbal, dupa ce castigurile operationale ale companiei au crescut cu mai mult de o cincime in trimestrul al patrulea din 2007.

Puma a inregistrat vanzari crescute in Europa si Asia, si-a deschis noi magazine si si-a imbunatatit marjele la incaltaminte si imbracaminte in trimestrul al patrulea, vanzarile crescand cu 10,3% la 504,5 milioane euro.

"Inceputul anului 2008 a fost excelent pentru Puma", a declarat directorul executiv Jochen Zeitzt.
Compania Puma, cu sediul in orasul german Herzogenaurach, a fost principalul sponsor in Cupa Africii la fotbal anul acesta.

Zeitz a declarat ca viitoarele comenzi au crescut cu 10% datorita Jocurilor Olimpice de la Beijing si Campionatului European de fotbal ce vor avea loc in 2008.

Acesta a declarat ca Puma se asteapta la o crestere de pana in 5% anul acesta.

Castigurile EBIT sunt asteptate sa creasca, insa marja EBIT va scadea sub nivelul din 2007 de 15,7% datorita cheltuielilor companiei pentru extinderea activitatilor si participarea in cadrul evenimentelor sportive.

Compania franceza Pinault-Printemps-Redoute (PPR), detinatoare a firmei Gucci, ce detine o participatie de 65% in Puma, a anuntat luna trecuta o crestere de 15% a vanzarilor datorita preluarii Puma in 2007.

Zeitz a adaugat ca Puma planuieste sa plateasca un dividend de 2,75 euro pe actiune pentru anul trecut, cu 10% peste cel din 2006.

Puma a cumparat 150.000 de titluri de trezorerie in ianuarie si februarie contra sumei de 41,6 milioane euro, continuand sa cumpere si in 2008.

In trimestrul al patrulea criza ce a afectat compania americana de echipament sportiv Footlocker a influentat si divizia Puma din SUA.

Zeitz a declarat ca divizia Puma din SUA ar putea inregistra rezultate mai bune in trimestrul al doilea din 2008.

Director executiv al Puma din 1993, Zeit doreste sa transforme compania intr-una din cele mai cunoscute marci germane in strainatate.

Puma este inca in urma rivalilor Adidas si Nike, ce inregistreaza fiecare de cinci ori mai multe vanzari ca firma germana.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri