Compania Adidas a raportat o majorare considerabila a profitului net inregistrat in al patrulea trimestru din 2007, fiind insa sub estimarile analistilor, perioada fiind marcata de scaderea vanzarilor marcii Reebook si a slabiciunii sectorului american, informeaza NewsIn, citand Reuters.
Adidas, al doilea producator de echipament sportiv din lume, dupa firma Nike, a declarat ca nivelul comenzilor neonorate inca, un indicator al vanzarilor viitoare catre retaileri, a crescut cu 17% la sfarsitul anului 2007 pentru brandul Adidas, datorita campionatului european de fotbal si a Olimpiadei de vara din Beijing.

Insa nivelul comenzilor neonorate inca al Reebok a scazut cu 8% la sfarsitul anului 2007.
Adidas, companie cu sediul la Herzogenaurach, a cumparat compania Reebok in 2006 pentru a-si complementa portofoliul de echipament sportiv clasic si pentru a concura impotriva grupului Nike.
De la data efectuarii tranzactiei, Adidas a incercat sa integreze aceasta companie.

Adidas a precizat ca l-a numit pe Uli Becker in functia de presedinte al Reebok, incepand cu data de 1 aprilie, acesta inlocuindu-l pe Paul Harrington, care a condus compania Reebok in ultimii 12 ani.
Adidas a precizat ca profitul net s-a cifrat la 21 milioane euro (32 milioane dolari), in crestere cu 63% fata de aceeasi perioada din 2006. Analistii mizau pe un nivel al profitului net de 25 milioane euro.

Vanzarile au crescut cu 7,6%, la 2,42 miliarde euro, peste estimarile analistilor, de 2,36 miliarde euro.
Compania a reiterat obiectivul pentru 2008, de majorare a profitului net cu cel putin 15% si a vanzarilor cu 5%-9%.

Directorul executiv al grupului, Herbert Hainer, a declarat ca firma este bine pozitionata pentru a obtine o performanta record in 2008, in ciuda "inaspririi conditiilor pe anumite piete importante", in 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri