Swatch: Profit de 1,01 mld. dolari in 2007

Producatorul elvetian de ceasuri Swatch a anuntat un profit net pentru anul 2007 ce a depasit pentru prima data un miliard de franci elvetieni (1,01 miliarde dolari), performanta sustinuta de Jocurile Olimpice din Beijing, in ciuda majorarii preturilor la materia prima.

Profitul net al grupului a crescut cu 22,3% in 2007, la 1,015 miliarde franci elvetieni (1,01 miliarde dolari), fata de 830 milioane franci elvetieni in 2006.

Marja operationala a grupului a crescut la 21,9%, fata de 20,2% in 2006, in timp ce profitul operational a crescut cu 27%, la 1,236 miliarde franci elvetieni, fata de 973 milioane franci elvetieni in 2006.

Swatch a propus sporirea dividendului cu 21,4%, la 4,25 franci elvetieni pe actiune, fata de 3,50 franci elvetieni pe actiune in 2006.

Vanzarile Swatch au crescut cu 17,6% in 2007, la 5,941 miliarde franci elvetieni, fata de 5,050 miliarde franci elvetieni in 2006.

"Deprecierea brusca a valutelor, in special a dolarului american, a yenului si intr-o anumita masura a euro fata de francul elvetian, produsa pe fondul cresterii preturilor la aur, diamante si materii prime, au creat noi provocari pentru grupul Swatch in 2008", potrivit reprezentantilor companiei.

Cel mai mare producator de ceasuri la nivel mondial a anuntat ca va trebui sa implementeze masuri de reducere a costurilor.

Swatch si-a mentinut insa estimarile pozitive cu privire la potentialul de dezvoltare pe anumite piete, asteptandu-se la cresterea vanzarilor si profitabilitatii in 2008, beneficiind de Jocurile Olimpice de la
Beijing, unde marca Omega se va ocupa de sistemul de cronometrare.

Compania a beneficiat de o sporire a cererii venita de pe piata din China.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri