InterContinental Hotels Group, cel mai mare grup hotelier din lume, a anuntat miercuri o crestere de 22% a profitului operational in primul trimestru din 2008, estimand noi cresteri pe viitor in ciuda mediului economic, informeaza Reuters, potrivit NewsIn.

Profitul operational a fost de 55 milioane lire sterline (108 milioane dolari) in primul trimestru incheiat pe 31 martie, fata de 45 milioane anul trecut.

Estimarile medii ale analistilor chestionati de Reuters au fost de 53,9 milioane dolari.

Venitul a crescut cu 15%, la 226 milioane lire sterline.

"IHG a inregistrat rezultate bune in primul trimestru din 2008", a declarat directorul executiv al grupului, Andrew Cosslett.

"Cresterea venitului pe camera disponibila a fost de 3,5%", a adaugat acesta.

Venitul pe camera disponibila a crescut cu 7% anul trecut, insa a scazut la 5,4% in ianuarie 2008.

Grupul cu sediul in Marea Britanie, ce administreaza hotelurile InterContinental, Crowne Plaza si Holiday Inn, a anuntat ca a inaugurat 5.267 de camere in primul trimestru, dublu fata de aceeasi perioada a anului trecut.

InterContinental urmareste sa deschida 50.000-60.000 noi camere pana la sfarsitul anului 2008.

Grupul a precizat ca detine 590.000 de camere in 3.983 de hoteluri, si o retea in dezvoltare de 1.700 hoteluri.

In Statele Unite ale Americii, unde grupul inregistreaza aproxiamtiv 70% din profit, venitul a crescut cu 14% la 230 milioane dolari in primul trimestru din 2008.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri