“A fost un act de curaj, intr-adevar, dar cred ca o idee se probeaza cel mai bine intr-o astfel de perioada. Si in plus, criza financiara nu a anihilat consumul, ci numai ne-a facut atenti ca trebuie sa alegem cu mare atentie ceea ce consumam”, declara Claudia Livadaru, manager La Bibliotheque.
Pana la momentul inaugurarii, Claudia Livadaru marturiseste ca cele mai mari probleme cu care s-au confruntat au fost legate de inflexibilitatea si uneori chiar neseriozitatea furnizorilor de produse si servicii. Un alt aspect dificil a fost cel al identificarii unei forte de munca calificate, profesioniste.
“Si in acest domeniu, al serviciilor de infrumusetare, ducem lipsa de personal cu adevarat calificat. Oamenii sunt insuficient pregatiti, nu sunt ajutati de catre companiile in care lucreaza sa-si dezvolte calitatile”.
In ceea ce priveste planurile pentru primul an de activitate, Livadaru spune ca vor continua cu un PR mai special, care presupune atat comunicare de concept si brand, cat si comunicare de produs. Vor gazdui si organiza evenimente precum seminarii de dezvoltare personala, lansari de carti, piese de teatru sau consultatii de astrologie.
La Bibliotheque imbina servicii specifice unui salon de infrumusetare: coafor, manichiura, pedichiura, cosmetica, masaj, sauna, cu placerea de a citi sau a cumpara o carte.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: