Noua companii de publicitate indoor s-au grupat intr-o asociatie care isi propune sa sustina “dezvoltarea si promovarea indoor advertising-ului in Romania, precum si reprezentarea intereselor membrilor in fata institutiilor guvernamentale, organizatiilor si companiilor, precum si a publicului larg”, se arata intr-un comunicat de presa.

Membrii fondatori ai Asociatiei Romane de Indoor Advertising sunt companii care detin si gestioneaza spatii de comunicare indoor in mall-uri, spitale si clinici medicale, lifturi, cladiri de birouri, sali de fitness, restaurante si cluburi, saloane de coafura, sali de cinema sau alte spatii publice inchise de tipul Garii de Nord sau Metroului bucurestean.

Cei noua membri fondatori sunt: Reteaua Info-Sanatate, Brand Management, Elevate Media, Indoor Media, Invent Media, Monopoly Media, Oops Media, Salon Style Media, Sugar Media.

Activitatea asociatiei va fi coordonata in perioada urmatoare de catre presedintele asociatiei, Dr. Ovidiu Brazdau (Reteaua Info-Sanatate) si de catre Tudor Maxim, vicepresedinte (Elevate Media).

In luna mai, asociatia va lansa prima editie a “Anuarului de Indoor Advertising din Romania”, care va prezenta detalii despre campaniile de tip indoor advertising derulate de catre membrii asociatiei.

De asemenea, in luna octombrie va avea loc Conferinta de Indoor Advertising din Romania. Intre timp, asociatia va demara programul de Responsabilitate Sociala prin care va sustine campanii educationale organizate de diferite asociatii neguvernamentale.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si