Primola, Anidor si Ulpio - Buget de 100.000 de euro pentru online

Brandurile Primola, Anidor si Ulpio, detinute de compania Supreme Group, au un buget de promovare online in valoare de 100.000 de euro anul acesta, potrivit agentiei Strategad, care gestioneaza comunicarea celor trei branduri.
Agentia interactiva specializata in managementul reputatiei online va proiecta pentru brandurile Supreme Group strategii online axate pe cresterea notorietatii in mediul online, pe reputatia de brand si customer engagement.

In portofoliul Strategad se mai afla: Porsche Romania, Eset Nod 32, Cinema City, Apla, Eltrix , Medlife si Arabesque.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri