In luna aprilie se implineste un an de cand Elevate media a inceput sa activeze pe piata din Romania. Numarul campaniilor desfasurate pana acum, feedback-ul de la clienti si de la publicul tinta al campaniilor sunt premise favorabile unei dezvoltari de succes a acestui canal media.

Noul suport media, reclama in lift, a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. in lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia.

Printre marcile care au valorificat deja acest avantaj se numara Hollywood Multiplex, KFC, Pizza Hut, Seat, Timona Real Estate, Wall-Street si Renault. Acestea au desfasurat atat campanii promotionale, de lansare de produs cat si de imagine. Eficienta si potentialul media al liftului ne-au determinat sa oferim servicii si la nivel national. in oferta noastra s-au adaugat orasele: Timisoara, Iasi, Oradea, Cluj-Napoca, Targu Mures si Arad, a afirmat Tudor Maxim, Managing Director Elevate.

Pentru a putea oferi o targetare cat mai buna si o acoperire relevanta reteaua Elevate a cunoscut o dezvoltare rapida. in acest moment se desfasoara campanii in peste 350 de locatii din Bucuresti, atat in lifturi din blocuri centrale cat si in lifturi de cladiri de birouri si de hoteluri. Recent, am debutat cu campanii publicitare si in Universitatea Romano-Americana, cel mai mare campus universitar privat din Romania, a declarat Diana Filip, Directorul media al companiei.

Sarbatorirea primului an de activitate a adus si o imagine noua pentru Elevate media, imagine care isi propune sa reflecte evolutia dinamica a companiei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri