Parerile consumatorilor sunt noua forma de publicitate, iar brandurile trebuie sa devina vii, nu sa se ascunda in spatele unui profil Facebook, a declarat Eleni Kitra, director OMD Digital la RoNewMedia 6.0.

“Comunica cu oamenii si fata in fata, sa stie ca in spatele unei pagini web se afla si chipuri umane. Digitalizeaza-ti toti angajatii, inoculeaza o cultura a online-ului si a socialului in randul angajatilor tai. Vom asista la <<cautari sociale>> din ce in ce mai multe, rezultatele cautarilor vor include din ce in ce mai mult postari/pagini de pe retele sociale. Comertul electroni va deveni din ce in ce mai social, promovarea se va face pe toate canalele”, a explica Kitra.

Citeste mai mult in cadrul: Google si Facebook isi zambesc amical in a doua zi a RoNewMedia: FOTO si cele mai interesante declaratii


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Stefan Chiritescu, noul director de creatie al Centrade Group