Pentru prima data de la infiintare, targul de productie publicitara Advertising Show va ocupa in intregime suprafata de expunere a Pavilionului Central Romexpo, de aproximativ 14.000 mp
La cea de-a cincea editie a evenimentului si-au anuntat deja participarea peste 130 de firme specializate in domeniul productiei publicitare, inregistrandu-se astfel un numar record de participanti.

Companii precum: Nur Macroprinters, Mons Medius Investments, Createch Plus, Ad Expert, Printactiv, Spiroplastic, Geplast, Giotto Advertising, Ame Design, Leykom, Pin Plus Pin, Hollarom, Mariomatic, Alto Adprod, J&J Group, Electronic Design& Consul Ting Group, Terranita Trading, Atip Design, Sistelese, Gremilin, Prestige Media Group, Lander, Kanara Print, Sands Advertising, Leonte& Comp., Sav Com Advertising, Aztec Inflatables anunta o participare din care nu vor lipsi noutatile, dar nici momentele inedite care vor oferi reteta unui show de succes.

Advertising Show 2005, un succes

Targul Advertising Show a debutat la Romexpo in anul 2003 ca un adevarat succes si este considerat cel mai important targ din Romania adresat specialistilor in publicitate.

Daca la prima editie au particpat 42 de firme expozante, iar suprafata de expunere a fost de 2.400 mp, anul trecut 121 de firme au expus pe o suprafata de peste 6.000 mp. Conform sondajelor intreprinse de organizatori, editia de anul trecut a fost pe deplin multumitoare.

Astfel, 98,78% dintre expozanti au fost multumiti de numarul de contacte noi de afaceri, 82,93% au lansat produse noi, 86,59% si-au consolidat relatiile cu partenerii traditionali, 76,83% au obtinut comenzi noi, 90,00% au fost multumiti de numarul vizitatorilor la standul lor si de discutiile cu acestia, 97,41% au fost multumiti de promovarea expozitiei in mass-media si 62,67% au apreciat ca editia din 2005 a fost mai buna decat precedenta. Organizatorii au rasplatit originalitatea si creativitatea participantilor prin acordarea unor premii speciale.

Monopoly Media a fost rasplatita pentru originalitatea prezentarii, AD Expert a fost cea mai creativa in amenajarea standului, Trusteam s-a bucurat de aprecierea publicului si a obtinut premiul pentru cel mai popular stand, AME Design a fost rasplatita pentru echipamentul fotografic Durst Lamda. Un premiu special a primit firma Pin Plus Pin pentru aniversarea a 20 ani de activitate in domeniul productiei publicitare.

Gift Show, primul concurs destinat obiectelor promotionale

In premiera pentru industria de productie publicitara, Advertising Show va organiza concursul Gift Show, adresat exclusiv firmelor importatoare sau producatoare de obiecte promotionale expozante in cadrul targului. Misiunea juriului, alcatuit din reprezentanti ai agentiilor de publicitate, directori de marketing, cat si persoane din domeniul public va fi sa premieze cele mai reusite zece obiecte promotionale de pe piata autohtona.

Pentru singurul concurs de gen de pe piata si-au anuntat prezenta cei mai importanti producatori si importatori de obiecte promotionale, precum 2Day Promotional, ABTH, Artmedia Star Group, Atip Design, Dual Advertising, First Promotion, Giotto Advertising, Graphart&Print, Kanara Print, Lander, Mega Gifts, Prestige Media Group, Sands Advertising, Seriprint Promotion, Simaco Advertising, Smart Fadv, Total Print Promotion.

Creatiile castigatoare vor fi expuse intr-un spatiu special amenajat la etajul al treilea la Pavilionului. Targul va debuta miercuri, 20 septembrie si isi va inchide portile trei zile mai tarziu.

Programul de vizitare a expozitiilor va incepe la ora 10 si se va incheia la ora 18, in primele doua zile si la 16 in ultima zi. Pretul biletului este 5 lei, la fel ca anul trecut.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri