Aproape 90% dintre romani se informeaza de la televizor, in timp ce doar 4 % folosesc radioul ca sursa de informatii si tot patru procente, presa scrisa, potrivit unui studiu realizat de CURS la solicitatea Consiliului National al Audiovizualului (CNA ) si dat marti publicitatii.

In opinia presedintelui CNA, Ralu Filip, studiul CURS dat marti publicitatii demonstreaza ca televiziunea de astazi seamana cu cea din vremea PSD: nu avem viata parlamentara, ci institutii.

"Avem un public de televiziune care a renuntat la memoria lui si se foloseste de memoria sticlei", a declarat, citat de NewsIn, presedintele CNA, Ralu Filip, comentand rezultatele cercetarii de piata. "Politicienii sunt facuti si desfacuti de televiziuni, ma astept sa creasca presiunea clasei politice asupra posturilor TV", a completat Filip."O parte dintre oameni se uita fara sa mestece, ceea ce inseamna ca sunt usor de manipulat", a adaugat acesta.

Stirile Pro TV au cel mai mare succes, fiind preferate de 31% dintre repondentii studiului. Urmeaza Observatorul Antenei 1, cu 29%, Jurnalul TVR, cu 14% si emisiunile informative de la Realitatea TV, preferate de 10% dintre romani. De asemenea, Pro TV si Antena 1 prezinta cele mai corecte stiri politice, cu 21% fiecare, urmate de Realitatea TV, cu 16 procente.

Sondajului CURS a fost realizat in perioada 1 - 8 august 2006, pe un esantion reprezentativ format din 1099 de adulti, cu o marja de eroare de +/- 3%. CURS a castigat o licitatie la care principalul criteriu a fost pretul, care a contat in proportie de 70%, "CNA a platit aproape 8.000 deeuro", a spus Filip.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri