Si Paul Nuber, managerul general al Nestle Romania a fost incantat de reusita McCann la Golen Drum. “Nu am stiut de aceasta campanie pana recent. M-a sunat Enoiu de trei ori in toiul noptii pentru a-mi spune ca am castigat nu stiu ce premiu important”, a precizat acesta.
Alaturi de cei mentionati mai sus s-a aflat si Giovanni Francesco, directorul muzical al MTV Romania, care s-a multumit cu o declaratie destul taioasa: “Colaboram cu McCann Erickson de patru ani si nu trebuie sa mai adaug nimic. Spotul MTV va fi difuzat in aproximativ doua saptamani in MTV Europe, pentru ca se pare ca noi putem mai mult decat ei, daca ne gandim si la spotul ‘Porcul’, de anul trecut, care a rulat pe toate posturile din lume”, a incheiat acesta.
Desi s-a discutat destul de putin despre cei 10 ani de activitate a McCann, viitorul a fost pus serios in discutie, viitor care suna a Cannes, bine-nteles. Urmatoarea editie a celui mai ravnit si mai vechi festival de publicitate din intreaga lume, va avea loc in luna iunie, 2007. Asteptarile sunt mari, Bogdan Enoiu, managing director al McCann Erickson afirmand ca “anul viitor vom sparge gheata la Cannes”. El recunoaste ca va fi destul de greu ca Romania sa intre in asa zisa “organizatie BRIC” ( Brazilia, Rusia, India si China), cele mai premiate tari la acest festival. Solutia oferita de Enoiu este “pastrarea spiritului de competie si atragerea si a altor agentii”.
Intrebati de ce la Cannes sunt inscrise cu mult mai putine lucrari decat la Golden Drum, de exemplu, reprezentantii McCann au recunoscut ca “inscrierea lucrarilor costa mai mult si sunt sanse destul de mari sa aruncam banii pe fereastra, este vorba despre o chestiune economica”, au incheiat acestia.
Te-ar putea interesa si: