Cu o experienta de peste zece ani in PR, din care opt in agentie, Catalina a dezvoltat zeci de proiecte de comunicare interna si campanii de employer branding pentru unii dintre cei mai mari angajatori de pe piata de retail, oil & gas, banking, FMCG si farma.

Divizia va oferi consultanta in dezvoltarea brandului de angajator atat intern, cat si extern, va crea campanii de recrutare si loializare, campanii de comunicare interna, dar si actiuni tactice menite sa sprijine obiectivele de HR.

„Agentia noastra raspunde unor nevoi ale pietei. Gasirea si pastrarea fortei de munca este una dintre principalele preocupari ale clientilor nostri astazi. Millenials si Generatia Z pun presiuni fara precedent asupra angajatorilor si schimba modul de comunicare. Metodele traditionale de motivare cum sunt bonusurile si teambuilding-urile functioneaza din ce in ce mai putin, noul profil de angajat asteapta experiente memorabile de la locul de munca. Vor castiga acele companii care vor avea o strategie realista de employer branding” a spus Ioana Manoiu, managing partner GMP PR.

In 2016, GMP PR a fost prima agentie care a lansat un departament de Brand Journalism si altul de Measurement & Consumer Behavior. Acestea s-au alaturat departamentului de Crisis & Issues Prevention and Management, care anul acesta implineste opt ani.

Toshiba obtine peste 18...
Citeste si: Toshiba obtine peste 18 miliarde dolari din vanzarea unei divizii

Fondata in 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agentii de relatii publice din Romania.