Anul acesta Dacia implineste 40 de ani. 40 de ani de cand s-a asezat prima caramida la temelia fabricii Dacia de la Mioveni si a marcii in jurul careia s-a creat si s-a dezvoltat industria de automobile din Romania.
Cu aceasta ocazie, Dacia a dorit sa multumeasca pe de o parte clientilor sai dar si, pe de alta parte, sa sublinieze progresele remarcabile pe care aceasta marca le-a facut, asemenea clientilor sai, in ultimii ani. O marca a prezentului si a viitorului, Dacia isi aminteste cu emotie si bucurie de trecut.

Pentru a sustine acest moment aniversar, Graffiti BBDO a dezvoltat o campanie de imagine pe principiul Total Work adaptand ideea centrala pe toate canalele relevante pentru consumatori: media clasica (TV, radio si print), direct marketing (card drop), internet (advertoriale pe site-uri cu trafic intens), promotie in show rooms (incluzand cadouri pentru posesorii de Dacia care viziteaza concesiunile un CD cu melodiile romanesti cele mai cunoscute ale ultimelor patru decenii precum si oferte speciale de achizitionare noi autoturisme Dacia). Campania a fost conceputa ca o aniversare dubla, sarbatoritii fiind atat Dacia cat si clientii sai, ea fiind un prilej de sarbatoare in toate concesiunile Dacia din Romania.

Aceasta campanie speciala de imagine, prezinta un spot deosebit, conceput ca o memorare a momentelor esentiale sau pur si simplu frumoase din viata celor peste 1.500.000 de romani posesori Dacia, momente memorabile din care Dacia a facut parte in toti acesti 40 de ani. De aici si executia in formula tip diapozitiv, informeaza un comunicat al agentiei.

Menirea acestui spot este aceea de a le aduce aminte romanilor de faptul ca in ultimii 40 de ani Dacia a fost alaturi de ei in mai toate momentele semnificative ale vietii . E un dat. E un fapt istoric pe care putine branduri il pot asuma la noi. Am ales o formula retro (diapozitivele) de a arata acest lucru pentru ca am vrut sa fim coerenti in forma si-n fond. Acest lucru a insemnat un efort mult mai mare din partea noastra si a baietilor de la Carioca. La 40 de ani, Dacia sarbatoreste cu Graffiti BBDO
Pana la urma sa faci 15 fotografii, cu tot cu preproductie si cu postproductie in 10 zile nu e chiar usor spune Bogdan Mirica Creative Director, mentionand si durata relativ scurta in care s-a concentrat povestea realizarii spotului.

TVC-ul este difuzat incepand cu data de 20 noiembrie pe posturile ProTV, Antena 1, TVR 1, Prima TV, Realitatea TV, TVR2, TV Sport, National TV si Antena 3.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiectul a fost dezvoltat de: Bogdan Mirica - Creative Director, Roxana Panaitescu Senior Copywriter, Gelu Florea Senior Art Director, Irina Stanciulescu - AV Production Manager, Sorin Psatta Strategy & Research Director, Simona Costea Account Director, Daniela Ioan Account Executive, Virginia Lungu Media Planner, Casa de productie foto Carioca iar din partea companiei Dacia : Didier Vidalinc Director de Marketing, Eduard Croitoru Director de Publicitate, Viviana Popescu Sef Proiect Implementare Marca.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri