Cu aceasta ocazie, Dacia a dorit sa multumeasca pe de o parte clientilor sai dar si, pe de alta parte, sa sublinieze progresele remarcabile pe care aceasta marca le-a facut, asemenea clientilor sai, in ultimii ani. O marca a prezentului si a viitorului, Dacia isi aminteste cu emotie si bucurie de trecut.

Pentru a sustine acest moment aniversar, Graffiti BBDO a dezvoltat o campanie de imagine pe principiul Total Work adaptand ideea centrala pe toate canalele relevante pentru consumatori: media clasica (TV, radio si print), direct marketing (card drop), internet (advertoriale pe site-uri cu trafic intens), promotie in show rooms (incluzand cadouri pentru posesorii de Dacia care viziteaza concesiunile un CD cu melodiile romanesti cele mai cunoscute ale ultimelor patru decenii precum si oferte speciale de achizitionare noi autoturisme Dacia). Campania a fost conceputa ca o aniversare dubla, sarbatoritii fiind atat Dacia cat si clientii sai, ea fiind un prilej de sarbatoare in toate concesiunile Dacia din Romania.

Aceasta campanie speciala de imagine, prezinta un spot deosebit, conceput ca o memorare a momentelor esentiale sau pur si simplu frumoase din viata celor peste 1.500.000 de romani posesori Dacia, momente memorabile din care Dacia a facut parte in toti acesti 40 de ani. De aici si executia in formula tip diapozitiv, informeaza un comunicat al agentiei.

Menirea acestui spot este aceea de a le aduce aminte romanilor de faptul ca in ultimii 40 de ani Dacia a fost alaturi de ei in mai toate momentele semnificative ale vietii . E un dat. E un fapt istoric pe care putine branduri il pot asuma la noi. Am ales o formula retro (diapozitivele) de a arata acest lucru pentru ca am vrut sa fim coerenti in forma si-n fond. Acest lucru a insemnat un efort mult mai mare din partea noastra si a baietilor de la Carioca. La 40 de ani, Dacia sarbatoreste cu Graffiti BBDO