Campania de iarna ľ Pepsi ľ äThis Winter Dare for Moreö cuprinde doua spoturi TV a cate 20 de secunde realizate cu ajutorul animatiei 3D si este prima campanie Pepsi integrata dezvoltata local de catre agentia de publicitate Graffiti BBDO. Spoturile au ca personaje principale doi tineri care indraznesc mai mult decat semenii lor, iar Pepsi este alaturi de ei. Campania foloseste mai multe medii de comunicare: TV, print, internet, outdoor, POSM-uri si PR.

äDe Craciun, fiecare dintre noi isi doreste un brad impodobit cat mai frumos, sau un cadou mai altfel. Conceptul campaniei porneste de la ideea ca adolescentii au un stil propriu, iesit din tipare, de a-si petrece sarbatorile de iarna. Spoturile prezinta felul iesit din comun in care personajele/consumatorii Pepsi trateaza situatii obisnuite. Oricine poate impodobi un brad - personajul nostru impodobeste toti brazii de pe glob. Oricine poate construi sau poate incerca sa construiasca oameni de zapada ľ personajul nostru construieste un Turn Eiffel. Prin extensie, pentru a introduce si oferta promotionala, Pepsi isi propune mai mult, astfel de sarbatori sticla de 2,5l va fi la acelasi pret cu cea la 2 l", a precizat Dana Iordache, Senior Brand Manager PepsiCo.

Echipa Graffiti BBDO care a lucrat pentru acest proiect este formata din: Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu si Alina Zaharescu (Copywriter si Art Director), Irina Stanciulescu (Head of A/V Production , Graffiti BBDO), Sergiu Negulici (ANIMATIE 3D) ľ Studio Postproductie Carlo, Dan Enache ľ Senior Account Manager, Ana Sipciu ľ Acount Executive. Agentia de media folosita este Media Direction, Cristi Mucichescu ľ Media Planner.

äProcesul de realizare nu a fost usor: costructie de personaje, expresii, set up, culori, teste de animatie. Cei implicati au lucrat intr-adevar ca o echipa si rezultatul final este pe masura eforturilor depuseö, spune Irina Stanciulescu, Head of A/V Production.

Site-ul permite vizitatorilor vizionarea spoturilor, trimiterea de e-carduri, downloaduri de wallpapere etc. De asemenea, de la inceputul lui decembrie si pana pe data de 14 ianuarie, pe site-ul "Dare for more" se vor desfasura doua concursuri la care participantii pot castiga un iPod shuffle sau premiul cel mare, un super computer de gaming Alienware.

"Ne-am dorit ca aceasta dimensiune interactiva sa nu fie o replica a materialelor offline, ci sa valorifice la maximum potentialul acestui mediu special, Internetul. De aceea, site-ul ofera nu numai posibilitatea de a revedea spoturile, ci si de a citi povestile din spatele lor sau de a descarca "desktop goodies" Pepsi. De asemenea, cele doua promotii de pe site se desfasoara numai online si ofera premii relevante pentru publicul carora li se adreseaza. " Dan Enache, Senior Account Manager, Graffiti BBDO
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri