Este complet de inteles de ce bradurile, in special, startup-urile sufera de acest sindrom. Cand vorbesc despre "Sindromul Goldilocks", ma refer, la brandurile care se concentreaza fie prea mult pe oferta de produs, fie, dimpotriva, incercand sa fie toate lucrurile pentru toti oamenii. Cu toate acestea, gasirea amestecului si al cantitatii "just right" este provocarea.

Cand esti nou, ai nevoie de venituri, si esti dispus sa il obti din aproape orice sursa. De aceea este dificil sa respingi clientii care nu se potrivesc cu oferta ta de business. Dar extinderea prea mult a serviciilor poate duce la diluarea brandului sau la o conditie pe care o acceptam greu - schizofrenia de brand.

Cand esti la inceput de drum, intreaba prima intrebare la care fiecare brand ar trebui sa raspunda: "De ce ar trebui un potential client sa cumpere produsul sau serviciile mele mai degraba decat cele ale concurentilor mei?" Raspunsul tau va fi ceea ce diferentiaza oferta ta de cea a concurentilor. Limitarea ofertei nu inseamna ca nu vei putea oferi niciodata o lista extinsa de servicii. Odata ce ai o relatie stabilita cu clientii tai, este posibil sa oferi aceste servicii suplimentare. Sindromul Goldilocks poate functiona si in alta directie. Uneori pachetul de produse si servicii este prea “slab” pentru a te duce la succes.

Cand incepi, poti gasi usor caderea in capcana Goldilocks de a avea prea multe sau prea putine oferte de produse si servicii. Prea multe iti pot dilua mesajul si pot duce la schizofrenie. Prea putine oferte pot face dificila generarea unor venituri suficiente. Este nevoie de munca, dar poti gasi un amestec potrivit incercand sa simplici si sa contruiesti o oferta solida a serviciilor pe care brandul tau le ofera.

Oamenii nu stiu la ce sa se astepte de la brandurile schizofrenice, si nu pot avea incredere in brandurile schizofrenice. Oamenii spun "Da" brandurilor stratificate, nuantate, care au un punct de vedere puternic, o promisiune cu un mesaj consistent, si spun "Nu" brandurilor care actioneaza ca si cum ar avea mai multe identitati sau personalitati.

Brandurile puternice au personalitati distincte, dar, chiar si brandurile dominante pot disparea daca sunt prada unei tulburari de personalitate multiple.

Sursa foto https://stocksnap.io

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri