Este vorba despre o campanie publicitara lansata in luna august de compania Coca-Cola, cu afise care promovau acceptarea iubirii intre persoanele de acelasi sex. Campania a generat o serie de critici, un deputat FIDESZ cerand chiar ca boicotarea produselor Coca-Cola.

Compania a reactionat atunci printr-o declaratie in care sublinia ca „toti suntem egali, indiferent de nationalitate, religie, sex, varsta, etnie, limba vorbita, hobby-uri si opinii” si ca „atat heterosexualii, cat si homosexualii au dreptul sa iubeasca persoana pe care o aleg, asa cum este mai bine pentru ei”. O saptamana mai tarziu, Coca-Cola si-a schimbat afisele campaniei publicitare #loveislove cu unele in care sunt sticle cu desene curcubeu. Compania spus ca acest lucru nu s-a intamplat din cauza criticilor, ci pur si simplu este vorba de „a doua faza” a campaniei, care a fost planificata in acest fel.

Cu toate acestea, a fost lansata o petitie impotriva campaniei, semnatarii sustinand ca aceasta „popularizeaza homosexualitatea cu ajutorul reclamelor”.

Acum, Coca-Cola a declarat pentru 24.hu ca a primit o amenda de 500.000 de forinti (1591 de euro), pentru ca aceste afise pot afecta dezvoltarea fizica, mentala, emotionala si morala a minorilor. Pe langa amenda, compania a primit interdictie de a continua campania publicitara. Compania a anuntat ca va contesta decizia.

Citeste si:
Banca de Alimente devine Banca pentru Altcineva: ce poti dona
Crucea Rosie relanseaza...