Degeaba te pui în papucii clienților atunci când gândești o campanie de PR. Pentru că dacă nu este preluată de media, atunci eforturile și resursele investite se dovedesc a fi în zadar.

Opinie scrisă de Răzvan Căzănescu, expert în antreprenoriat și fondatorul TBF.

Jurnaliștii sunt perpetuu în căutare de subiecte captivante și interesante. Acesta este jobul lor.

Iar treaba ta este să le faci jobul ușor. Mai precis, să le oferi subiecte interesante, pe care ei le pot folosi în publicațiile unde lucrează.

Uite câteva dintre subiectele pe care jurnaliștii le adoră:

  • Studii (analize) de piață și rapoarte;
  • Nedreptăți, injustiție, abuzuri;
  • Senzațional (cel mai mare, cel mai repede, cel mai frumos);
  • Evenimente;
  • Achiziții de companii sau parteneriate între companii;
  • Implicare în comunitate.

Degeaba plătești un expert în PR cu 3000-5000 de euro pe lună, dacă ceea ce îi oferi ca subiecte este plictisitor. Este ca și cum ți-ai trimite cel mai bun soldat la război cu o linguriță. Folosită. Din plastic. Și fără mâner.

Sursa foto: TBF

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri